Menu Zavřeno

JAN BEROUSEK

Dlouhodobý reprezentant ČR v karate, kterému se již přes 30 let aktivně věnuje. Stal se dokonce dvojnásobným mistrem Evropy a několikrát získal titul Mistra ČR a prvenství v Národním poháru.

ZDENĚK KOZA

Zdeněk je trenér s více jak 25 letou praxí. Zástával post kondičního trenéra u HC Verva Litvnínov, DHK Baník Most a byl osobním trenérem Simony Baumrtové. Aktuálně je zejména trenérem Cross tréninků a vzpírání. Pyšní se také medailemi z kulturistiky, vzpírání, trojboje a crossfitu.

ZDENĚK KOZA

Zdeněk je trenér s více jak 25 letou praxí. Zástával post kondičního trenéra u HC Verva Litvnínov, DHK Baník Most a byl osobním trenérem Simony Baumrtové. Aktuálně je zejména trenérem Cross tréninků a vzpírání. Pyšní se také medailemi z kulturistiky, vzpírání, trojboje a crossfitu.

JIŘÍ HYBNER

Jirka je fyzioterapeut a trenér fitness a kulturistiky s 11 letou praxí. Na 1. LF UK v Praze vystudoval obor fyzioterapie a stále pořádá přednášky pod SKFCR. Taktéž je členem akademie Ronnie.cz a značky Survival nutrition.

VLASTA MORKESOVÁ

Vlasta je mistryní ČR ve vzpírání 2018 v kategorii Masters a vítězkou Battle of Wings 2018 v CrossFitu. Také je instruktorkou speciální tělesné přípravy při FTVS a licencovanou instruktorkou pro rozvoj pohybových aktivit a fitness.

VLASTA MORKESOVÁ

Vlasta je mistryní ČR ve vzpírání 2018 v kategorii Masters a vítězkou Battle of Wings 2018 v CrossFitu. Také je instruktorkou speciální tělesné přípravy při FTVS a licencovanou instruktorkou pro rozvoj pohybových aktivit a fitness.

DAVID KŘÍŽ

David se cvičení věnuje již 11 let, přičemž poslední dva roky se zaměřuje na streetworkout a kalisteniku. Na soutěži BUDWEIS BATTLE České Budějovice obsadil 1. místo. Stal se instruktorem kondičního posilování – specializace streetworkout a u nás ve fitku se zaměřuje na osobní tréninky s vlastní vahou, výuku základních cviků kalisteniky a od ledna 2019 také na skupinové lekce.

VĚRA RŮZHOVÁ

Věrka je trenérka s 10 letou praxí, držitelka licence Instruktor fitness v oblasti osobních tréninků a trenérka skupinových lekcí. Také je instruktorkou zdravotní tělesné výchovy a základních pohybových aktivit. Pravidelně se účastní maratonských běhů, triatlonů a jiných sportovních událostí.

KATEŘINA VORLOVÁ

Káťa začala svojí sportovní a lektorskou činnost již před 14 lety, kdy začala kurzem Body Stylingu, na který navazoval kurz na Flexibary, Alpinning, PortDeBras a další. Postupně se Káťa dostala až k TRX, které jí doslova změnilo život. Spolehněte se, že se Káťa postará o to, aby TRX změnilo život i Vám.

KATEŘINA VORLOVÁ

Káťa začala svojí sportovní a lektorskou činnost již před 14 lety, kdy začala kurzem Body Stylingu, na který navazoval kurz na Flexibary, Alpinning, PortDeBras a další. Postupně se Káťa dostala až k TRX, které jí doslova změnilo život. Spolehněte se, že se Káťa postará o to, aby TRX změnilo život i Vám.

JAKUB PROCHÁZKA

Kuba u nás nabízí osobní tréninky kulturistiky, fitness a silového trojboje (powerliftingu). V budoucnu se můžete těšit také na kruhové tréninky silového rázu a mobilizační cvičení se stretchingem ve skupinových lekcích. 

PETR ŠIMEK

Petr se zaměřuje na cvičení zejména pro začátečníky, kteří chtějí nabrat svalovou hmotu a zároveň zpevnit postavu, objemové tréninky a jídelníčky pro nárůst svalové hmoty.

JIRKA BÉREŠ

Jirka pracuje jako zdravotní bratr a rád by své odborné znalosti a schopnosti předával svým klientům. Specializuje se na komplexní diagnostiku pohybového aparátu, nárůst svalové hmoty, tréninkové postupy pro klienty s nadváhou a (P) rehabilitaci kýčlí a pánve.
Nabízí také individuálně nastavené osobní tréninky, silovou a kondiční přípravu a korekci stravy.
Jirka se neustále vzdělává, aby mohl poskytnout lidem tu nejkomplexnější péči.

DANIEL KIČKA

Daniel se posilování a cvičení fitness věnuje již 11 let. V reprezentaci si prošel nejrůznějšími přednáškami a školeními od kinezio tapingu až po vyrovnávání svalových disbalancí. Nabízí osobní tréninky fitness, tvorbu tréninkových plánů a tréninkové jednotky pro snížení nadváhy, celkové posílení svalstva, kondiční tréninky, vytrvalostní tréninky, náběr svalové hmoty či rýsování.